maandag 4 december 2017

Roestig

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de reacties op mijn kerstkaart!  Vandaag een verjaardagskaart die een beetje roestig is geworden. Hij ging dan ook naar mijn vader afgelopen jaar die ook al een beetje roestig is en kraakt aan alle kanten. Wat zeggen ze ook al weer? "Krakende wagens lopen het langst" geloof ik.

Ik heb gilding wax gekocht in april op de art specially. Het stinkt naar koperpoets maar het geeft een enorm leuk effect. Verder valt er niet eens zoveel over te vertellen. Je embosst met zwart papier en gaat hier heel lichtjes met de wax overheen. Gewoon met je vingertop. En dan ga je net zo lang door tot je tevreden bent met het resultaat.

Hij stond al een poosje in de wacht. Maar tussen alle kerstkaarten door, vond ik het wel leuk om hem nu te plaatsen. Donderdag weer een kerstkaartje ;-)

Fijne week allemaal,



34 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie stoere mannenkaart! Hier zal je vader blij mee zijn geweest!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een hele leuke kaart Monique!
Lieve groetjes xxx

alma.heijenk@gmail.com zei

het is een erg mooi kaartje geworden!

Joanne kramer zei

Wat een gave, roestige kaart! Super mooi effect! groetjes Joanne

Nicolette zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Dit is gaaf!!! en ook zo'n mooie embossing folder Monique,
wat een prachtig effect!!! En ja "krakende wagens lopen het langst" hihi
Liefs van Gerie

GerJanne zei

Hahahaha....dat is nu wat je noemt toeval!! Bij allebei lag het al een tijdje en dan plaatsen we op dezelfde dag een kaartje met gilding wax.
Hij is gaaf zeg. Ik heb het nog niet gekocht, omdat ik eerst andere dingen moet opmaken, van mezelf. Maar het is ontzettend leuk spul om mee te werken.
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Ik zie net dat je het ook al gezien hebt bij mij! Ja, echt, hè??

Danielle zei

Haha, laat je vader het maar niet horen, dat hij al een beetje roestig is ;-) Je kaart is echt erg leuk, ik heb de wax wel gezien in Nijkerk maar toen niet gekocht. Misschien volgend jaar, want het geeft toch wel een heel leuk effect!

Blankina zei

Ohh echt gaaf..is dat een embossingfolder of heb je verschillende gemixt?
Super..Lieve groetjes Blankina

Sabine zei

Hele leuke stoere kaart! mooi gemaakt Liefs Sabien

Kaartenkraam zei

Prachtige strakke kaart en wat is dat effect bijzonder zeg. Ik kende het spul nog niet maar het staat inmiddels op mijn verlanglijstje!

groetjes van Ank

Eri zei

Prachtig stoere kaart, het ziet er supergaaf uit!
Groetjes, Eri

karin zei

Prachtig resultaat met die wax. Een mooie kaart !
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Wat een leuk effect geeft die was, ik heb meteen een potje besteld, alleen dat opbrengen met de vingers...ik ga het wel proberen.. Het is een mooie, stoere kaart,
groetjes
Ans

Margreet zei

Wat een stoere kaart voor je 'krakende' vader, Monique! Heel mooi effect geeft die was! Ook een mooie embossingfolder trouwens.
xxx Margreet

Rosina zei

Oooohhh die is super mooi geworden Monique, dit verjaardagskaartje voor je vader...zo mooi met die roestige uitstraling...Hier hou ik nou ook heel erg van
nog gefeliciteerd met zijn verjaardag hè..

groetjes Rosina

Nota Bene zei

Wat een mooie kaart! Die wax geeft echt een heel leuk effect.
Groetjes, Nele

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk effect met die wax, heel gaaf, een beetje roest en versleten is niet erg. Leuk kaartje voor je vader. Groetjes Ingrid

Daphne zei

Wat een leik spil joh!!
Prachtige kaart, helemaal goed voor een man.

Hermien zei

Geweldig spul als ik je kaartje zo bekijk, heel mooi Monique

Groetjes Hermien

Monique zei

Niet moeilijk Ans. En je hoeft geen kracht te zetten ;-))

Monique zei

Nee hoor, het is 1 embossingfolder.

Nelleke zei

Wat is die mooi Monique. Echt gaaf. Ik heb dat spul ook en je kunt er leuke dingen mee doen. Vandaag boekjes mee gemaakt. Je kan het ook op grijs karton doen, dan krijg je een heel leuk effect. Groetjes, Nelleke

Annemarie en Merit zei

SUPER GAVE kaart!!!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Gerrina zei

Is leuk om weer effe een andere kaart te zien... En ik vind de gilding wax heel mooi zo!
Ikzelf gebruik nog steeds de Inkagold die ik wat jaartjes geleden al kocht en die stinkt gelukkig niet :)
Groetjes, Gerrina

Diny zei

Ik vind dit super gaaf Monique....wat een mooi effect krijg je....prachtig hoor!
Groetjes Diny

Angelique zei

Prachtige kaart, wat een mooi effect. Deze is supergeschikt voor een man vind ik. Mooi doosje met 4 prachtige kaarten erin, leuke sets om cadeau te geven. Veel succes met de blokjes van de Action, hopelijk gaat het jouw beter af.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Monique ! Heel leuk effect super gaaf .
Groetjes Doris

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Leuk effect krijg je met die Gilding Wax.

Groetjes,Sylvia.

Josje zei

Het is een erg mooi met die wax

Nancy Soetaert zei

Schitterend, maar je omschrijving van je vader....
Fijne avond
Nancy

marja zei

Wauwwwwww wat is dit schitterend gedaanzeg. Wat een geweldig spul zeg. Ook eens in verdiepen groetjes marja.

Dora zei

schitterende kaart gemaakt, wat een stoer en prachtig effect geeft dit. En wat leuk dat je de stempel hebt gekocht. wow. Veel plezier ermee. Ben benieuwd.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...